Tuesday, August 25, 2009

Babi!!

gua ke pasar malam semalam..beli barang-barang dapur untuk kegunaan sepanjang minggu,sambil belek-belek seluar -seluar bundle yang banyak dijual kat sekitar sini..lama sebenarnya gua tak berjalan ke pasar malam..semua sebab faktor keje gua yang kekadang pagi,kekadang malam..masa-masa untuk gua berhibur pun kekadang terbatas disebabkan keje..

jadi bila gua dapat waktu yang sesuai,gua ajak bini gua follow gua gi pasar malam..dia pun dah lama gua tak bawak gi jalan-jalan..last gua bawak dia berjalan ritu pun masa gi hospital selayang..gi melawat pak sedara gua yang kena suspek jangkitan virus H1N1..tu boleh dikira berjalan ke?lagipun dia tak bleh masuk..gua je masuk ngan makcik gua..memang teruk siot pembawaan virus ni..badan pakcik gua penuh ngan wayar je..dia plak tengah koma,soo..memang kesian..

soo,semalam gua ajak dia gi pasar malam..kami sampai ke pasar malam dalam jam 8..apa yang gua nampak,tak ramai orang yang ada..semuanya sebab H1N1 (gua rasa laa)..sambil-sambil gua cuci mata tengok barang-barang,gua perati satu kedai jual dvd pirate yang agak penuh ngan manusia..gua ushar dekat-dekat..'1 dvd rm 2'..pergh!..patut ramai manusia kat sini..kata gua dalam hati..

gua pun apa lagi,terus join crowd kat situ..dvd plak dia letak berlonggok je macam jual kuih..memang sapa cepat dia dapat la jawabnya..gua tengok,boleh tahan gak citer yang ada,yang baru keluar panggung,yang belum keluar panggung,yang takkan keluar panggung pun belambak-lambak..gua pilih lima cd..baru rm 10(kata gua dalam hati)..

gua rasa best betul sebab keluar duit 10 hinggit tapi bole dapat 5 movie best-best..gua sambar..terus gi bayar kat mamat cina tu..kiranya berbaloi la gua berebut-rebut ngan brader kat sebelah gua ni..haha!!

habis shopping je,kami pun gerak balik umah..sampai umah je,gua terus sambar salah satu cd yang gua beli sebab hajat nak tengok citer tu..cd pertama gua buka citer ice age 3..bila gua bukak je cd dari sarung plastik tu,..skali cd citer drama hong kong yang episod-episod tuu..babi!!..gua kena kencing ni..gua buka semua cd yang gua beli untuk kepastian..memang babi!! takde satu citer pun yang gua beli sama dengan apa yang tertera kat cover sleeve cd tuu..sumer citer drama hong kong episod-episod..celaka betul!!

padan muka gua!!..kena gelak ngan bini gua lagi...ciss!!

No comments:

Fakk Kopirait Kontrol.

Bebas di balun untuk semua.