Thursday, June 24, 2010

Apa hal!

Semalam gua ada terbaca satu majalah. Muka depan majalah tu ada terpampang sorang awek dalam pose yang sangat jambu. Dia punya lentik jangan cakap la. Tu belum cerita bab pakaian dia yang setakat nampak alur di dada tu,..turun naik dada pak aji. Apalah sangat.

Gua selak-selak kain dalam. Semua cerita tentang fesyen terhot, kasut yang patut pakwe-makwe pakai, gajet-gajet terkini yang kalau korang takde, maknanya 'u ni tak urban la b!'..lebih kurang.

Senang cerita, ini bacaan untuk muda-mudi yang bukan macam gua.

Sampai satu page tu, gua berhenti kejap. Lama gua baca artikel tu. Lepas tu gua terkebil-kebil. Gua ulang balik baca. Lagi sekali gua terkebil-kebil.

Haremm sungguh!! apsal majalah ni nak cerita cara-cara yang sedap untuk lu orang berjimak dengan partner masing-masing? siap kasi tip suruh main kasar-kasar lagi! Watt de fakk nih?

Last-last gua terfikir. Mungkin sebab ni la macam-macam cerita buang anak gua selalu dengar kat tv.


Haaisshhh!!

6 comments:

Abang Ben said...

janji boleh jual dengan laris.

Frozen Angel said...

market hot tuu...
mudah utk laris

si penunggu subuh said...

haha..besa la beb..
cara orang nk buat duit..
tu majalah ape
remaja ke?

JePh said...

majalah cosmopolitan kalau tak silap gua. memang haru..

Raybond said...

dia org peduli apa.. asl org beli majalah dia org.. model skrg nie lgi la. bukan setakat alur dada.. alur punggung pown dia orang tunjuk gak..

mcjust.lol said...

asal untung, beress.

bayi bayi terbuang tu mana dorang kesah.

Fakk Kopirait Kontrol.

Bebas di balun untuk semua.