Wednesday, November 17, 2010

Selamat jalan lembu korban..

Keh keh keh.

Macam-macam cerita minggu ni gua dengar. Dari hal gelang, hal iron maiden, sampai cerita bomoh hantu bercinta. Gua senyum-senyum je.

Gua pun dah lama tak menulis dekat sini. Mungkin jugak gua dah makin malas menulis. Tak kisah la semua tu.

Raya Haji pun dah nak mula. Yang mana balik ke kampung tu, Hati-hati di jalan raya. Biar lembu yang terkorban, jangan lu pulak yang jadi lembu.

Okey la. gua singgah kejap je kat sini. Tunggu la nanti, ada masa gua menulis lagi.


Selamat Hari Raya Aidil Adha ye?

2 comments:

LadyRye said...

entry hang ni

ala-ala

macam nak climax, tapi tak bleh climax!

tak climax!!! macam nak tapi tak!

sakit hati betoi!!

Fontonk said...

rayaa rayaa. aku jadi butcherhead raya ni.

Fakk Kopirait Kontrol.

Bebas di balun untuk semua.