Sunday, December 6, 2009

Bleeding Mascara - "Beauty behind the mask" 2009




lama rasanya tak jengah blog ni..asyik sibuk ngan keje memanjang..so,bila ada kesempatan macam sekarang ni boleh la aku apdet ape yang boleh..kali ni aku nak ulas produk terbaru dari band yang wujud di sekitar manjung,Perak kalau tak silap..band yang digelarkan sebagai Bleeding Mascara..memainkan musik berentak metal + hardcore lebih kurang..

cd ni aku dapat lebih kurang 2/3 minggu sudah agaknya..bukan dapat free,tapi aku beli sebagai menyokong produk band-band tempatan..pakej cd di datangkan secara pro-printed,yakni lengkap segala sifat sebagai sebuah album..cover depan cd yang agak menggerunkan bagi sesiapa yang lemah syahwat (hehehe..)

turut dilengkapi dengan lirik untuk setiap lagu yang dimainkan oleh mereka..juga terselit gambar line-up setiap ahli di dalam inlay cd ni..


ok,line-up Bleeding Mascara adalah seperti berikut ;

Adamox - vokalis
Fattah - 1st gitar
John - 2nd gitar
Palienox - bass
Hayadi - drum / percussion

lagu-lagu yang terkandung di dalam 'Beauty behind the mask' adalah seperti berikut ;

1.awakening journey (intro)
2.winners among sinners
3.doomsday choke their dream
4.war is not over
5.breaking the heart of misery
6.tribute and worship
7.beauty behind the mask
8.drug free
9.shattered dream
10.blood tears corpse

keseluruhan yang boleh aku cakapkan..ini adalah salah satu produk yang memang patut di cari oleh penggemar musik berat..permainan alat musik bagi kesemua line-up (kecuali vokalis sebab dia nyanyi..hehe)adalah baik,kemas serta mantap..aku sendiri pernah tengok diorang perform masa di perak dulu..ternyata kesemua line-up memang bermain dengan mantap serta penuh semangat..vokalis pulak memang sebijik lamb of god punya penyanyi..high pitch siot vokal growling si adamox ni..jeles aku..hehe..lagu yang best bagi aku adalah 'winners among sinners','war is not over' dan blood tears corpse'..yang lain-lain pun best jugak,bukan tak best..heh!..sound keseluruhan bagi album ini adalah memuaskan..pendek kata tak rugi pun kalau beli album ni..salah satu band yang patut di beri perhatian..bagi penggemar lamb of god dan messhugah,ini pilihan band dari malaysia untuk korang..dan kalau nak tau lebih lanjut pasal bleeding mascara atau nak dapatkan cd album diorang,..bole cekidot diorang kat sini..babaii!!

No comments:

Fakk Kopirait Kontrol.

Bebas di balun untuk semua.