Tuesday, February 15, 2011

Jammed!

Sedap jugak dengar musik begini. Rasa nak joget pun ada. Nak makan nasi pun ada. Tapi band ni kira bagus la. Video jenis buat sendiri. Lagu hepi-hepi tapi politikal. gua benda-benda macam ni gua suka la. Tak berat kepala kalau layan.

Band baru tak baru, lama tak lama la jugak. Tapi yang nyata, ini salah satu band yang jadi playlist untuk gua dengar hari-hari.

Benda-benda sedap mesti kena kongsi.






Gua takde idea nak menulis lagi. Babai~

2 comments:

LadyRye said...

cilakak! penat aku masuk hang cuma review yang ni saja!

menantu saya apa cerita?

JePh said...

keh keh keh! tarak idea apa mau tulis.

menantu hg sihat saja. dah setahun dah dia. tapi gigi belum ada. haha!

Fakk Kopirait Kontrol.

Bebas di balun untuk semua.